Σελίδες

Give Away !!!!!!!

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015



Aaaaaaand its time.......!!!Give away για όλες εσάς τις φίλες μου, εεε και θα τολμήσω να πω και τους φίλους μου....

Αυτή τη φορά, εμπνεύστηκα από δικές μου πρόσφατες αγορές, από τα προϊόντα που αγαπώ και εμπιστεύομαι αλλά και από προϊόντα που δεν θα τα επέλεγα για εμένα αλλά εσείς τα έχετε αγαπήσει.

Numero uno λοιπόν αγαπημένος korres.
Επέλεξα ένα αφρόλουτρο με άρωμα πράσινο τσάι, με ενυδατική δράση, όπου οι πρωτεΐνες από σιτάρι σχηματίζουν ένα προστατευτικό φιλμ πάνω στην επιδερμίδα, συγκρατώντας την υγρασία στο εσωτερικό της. Η ενεργή αλόη, πλούσια σε βιταμίνη C, βιταμίνη E, ψευδάργυρο και αντιοξειδωτικά ένζυμα, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα της επιδερμίδας.

Αν θέλετε να ενισχύσετε το άρωμα, συνδυάστε το με την ίδια κρέμα σώματος.

Το χρησιμοποιώ καιρό τώρα είναι η αλήθεια, το άρωμά του είναι απαλό, είναι σημαντικό ότι είναι unisex, και αν με ρωτάτε μου φτιάχνει τη διάθεση γιατί είμαι φαν του πράσινου τσαγιού γενικότερα.

Για το λόγο αυτό και το επέλεξα ως δώρο για να το δοκιμάστε και εσείς....και σας το δίνω και σε διπλή δόση.....

Numero dos, όπως σας υποσχέθηκα και από προηγούμενο post, το απολεπιστικό σαπούνι του korres, με κόκκους από φύκια και καφεΐνη που τονώνει την επιδερμίδα και βοηθάει στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Πολύ καλό σαπούνι κατ εμέ, τα τελευταία χρόνια ανα διαστήματα το χρησιμοποιώ. Αν θέλετε επιπλέον πληροφορίες, δείτε αναλυτικά το post εδώ .




Υ el numero tres, lip glosssssss....αν και είμαι φαν του matte σε όοοοοολα....ένα lip gloss το κοτσάρω που και που. Τελευταία δοκίμασα τη σειρά της i love, στην ίδια απόχρωση που σας χαρίζω και μου άρεσε η υφή, μου άρεσε το άρωμα γενικά μου άρεσε.....Οπότε έπαιξα εκ του ασφαλούς και σας το κάνω δώρο , αφού το έχω ήδη δοκιμάσει.

Μιλάμε για το shimmer and shine lip gloss strawberries & milksgake. Χαρίζει λάμψη στα χείλη, είναι παχύρευστο, με την καλή έννοια, σημαίνει ότι έχει περισσότερη διάρκεια, και τι να λέμε για το άρωμα,,,,,είναι φανταστικό, πραγματικά σαν milkshake.

Ένα άλλο lip gloss, το οποία το έχω και εγώ σε πιο ροζ απόχρωση, είναι αυτό της be yu, heartbreaker up gloss, σε απόχρωση σάπιο μήλο. Στη Ελλάδα δεν έχω βρει κάπου αυτή τη μάρκα το δικό μου το πήρα από Γερμανία, είναι αγαπημένα προϊόντα μιας φίλης, που μένει μόνιμα εκεί και με εφοδιάζει και εμένα κατά καιρούς. Έχει αξιόλογα προϊόντα με φοβερά μανό, που κρατάνε πολύ. Δείτε περισσότερα εδώ .

Για να γίνουν δικά σας όλααα τα παραπάνω προϊόντα, δεν έχετε παρά 

Nα κάνε like στη σελίδα του beautyflyeffect στο facebook εδώ

Κάνε like & share στη φωτογραφία του διαγωνισμού στη σελίδα στο facebook εδώ 

Αφήνετε ένα οποιοδήποτε σχόλιο κάτω από τη φωτογραφία.

Αν θέλετε.....
Με ακολουθείτε στο twitter εδώ

Παρακαλώ σε μια μόνο συμμετοχή η κάθε μια, τα βήματα θα διασταυρωθούν...

Έναρξη διαγωνισμού 29-10-2015 λήξη 10-11-2015.

Good Luck Everyone!!!!!!!!





24 σχόλια:

  1. Teleiooooooos diagonismo s💜 se akoloutho gfc katerina xrusopaidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. O διαγωνισμός αναρτήθηκε και προβάλλεται στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστούμε πολύ για τον καταπληκτικό αυτό διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραια δωρακια! κριμα για οσες δεν εχουν fb! φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο δώρο!Δεν έχω όμως fb!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια ωραια δώρα υπέροχα προϊόντα.
    Facebook = Sertan Fasli
    Twitter = @SertFas
    Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικο δωρο!!!!! Ευχαριστουμε πολυ πολυ!!!!! fb Mary Samioti twitter Mary Samioti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστουμε ακολουθησα ολα τα βηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εξαιρετικά προϊόντα σας ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS