Σελίδες

Giveaway!!!

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Σας το είχα υποσχεθεί και voilaaaaaa.....


Ρίξτε μια ματιά στο τελευταίο μου post εδώ για να καταλάβετε πόσο φανταστική είναι η μάσκα που σας κάνω δώρο Δε σας δίνω γουρούνι στο σακί....
Δεν θα σας πω πολλά πράγματα γιατί τα είπα όλα στο τελευταίο μου post....θα σας πω απλά ότι ζείτε μια εμπειρία όσο φοράτε αυτή τη μάσκα....


είναι μια μάσκα αργύλου για βαθύ καθαρισμό που μετατρέπεται σε αφρό όσο περνάει η ώρα...



Σας κάνω δώρο επίσης και το πινέλο που το έχω και γω καιρό τώρα και είναι φανταστικό...έτσι για να σας διευκολύνω στην πρώτην σας εφαρμογή.



Ο διαγωνισμός ξεκινάει να ισχύει από σήμερα Κυριακή 11/06/2017 και ώρα 12:00 το μεσημέρι και λήγει την Κυριακή 25/06/2017 και ώρα 12:00 το μεσημέρι και θα αναδειχθεί μια τυχερή.


Κάντε εγγραφή στο blog, πατήστε "παρακολούθηση" στην κεντρική σελίδα του blog

Κάνε Like & share στη φωτογραφία του διαγωνισμού εδώ

Κάντε ένα οποιοδήποτε σχόλιο κάτω από τη φωτογραφία εδώ

Αν θέλετε, με ακολουθείτε και στο twitter εδώ


*Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν εμένα.

Καλή επιτυχία σε όλουςςςςςςς!!!!!











10 σχόλια:

  1. Φαίνονται εξαιρετικά προϊόντα και σίγουρα τώρα το καλοκαίρι θα βοηθήσουν πολύ Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστουμε!fb ερμιονη τσαπακιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΕΕΕΕΛΕΙΟ ΔΩΡΆΚΙ 🐬❣️🏝️🐬❣️🏝️🐬❣️🏝️🐬❣️🏝️🐬❣️🏝️🐬 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ ❣️ 🍓❣️🍓❣️🍓❣️🍓❣️🍓❣️🍓❣️🍓❣️🍓❣️🍓 🎉🎉🎉ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ🎉🎉 🎉🐚💝🐚💝🐚💝🐚💝🐚💝🐚💝🐚💝🐚
    fb βαλεντινα παπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μοναδικο❤❤❤❤ Έχω ξετρελαθειιιιιι με αυτό το δώρο.... Σας ευχαριστούμε πολύ που επιλεξατε κατι τοσο ομορφο για μας... Καλη επιτυχια σε ολους... �� �� �� �� �� �� �� ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν έχω ξναδεί μάσκα να μετατρέπεται σε αφρό!Πρέπει να είναι τέλεια,θα ήθελα πολύ να την δοκιμάσω.
    Ευχαριστώ,καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε πολύ! facebook: Alkmini Mini
    Google Friend Connect: Αλκμήνη Πι.
    Twitter: @The_Morbid_Girl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Eleni komata είναι η νικήτρια!!!!!Συγχαρητήρια!!!! Οι υπόλοιποι μη μου στενοχωριέστε...έχω ήδη ετοιμάσει νέο διαγωνισμό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS