Σελίδες

Metallic Lipstick

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Γεία σας γείας σας!!!!!

Νομίζω ότι διανύω μια περίοδο καταναλωτικής μανίας ........ Είναι μάλλον που χιόνισε πολύ και είμαι περισσότερο στο σπίτι και όλη τη ώρα ψάχνομαι στο ίντερνετ.

Είμαι σίγουρη ότι όλες διαπιστώσατε ότι το νέο trend είναι τα metallic κραγιόν. 



Μοιάζουν με τα παλιά περλέ κραγιόν αλλά σε πολύ πιο βελτιωμένη έκδοση...
και έχω να δηλώσω....παρ ότι είμαι φανατική των ματ κραγιόν...αυτά τα έχω λατρέψει.

Επίσης θα πω ότι δεν είναι θέμα αν έχετε μικρά χείλη...απλά επιλέξτε ένα πιο ανοιχτόχρωμο metallic, γιατί ως γνωστόν τα σκούρα χρώματα μικραίνουν τα χείλη.

Σχεδόν όλα τα brads έχουν πλέον εντάξει τα metallic στη συλλογή τους και δε μιλάμε μόνο για τα edgy χρώματα τύπου χρυσό, μαύρο μπλέ, πράσινο...μιλάμε για νορμάλ αποχρώσεις.....



Εγώ επέλεξα της gerard cosmetics το metal matte grape crush γιατί έψαχνα ένα συγκεκριμένο μώβ. 


 

Gerard Cosmetics


Δείτε όλη τη σειρά εδώ

Επίσης μια εταιρεία που ανακάλυψα είναι η lime crime  οποία έχει φανταστικά προϊόντα...τόοοσο τέλεια χρώματα ...πραγματικά εξεπλάγην 



Lime Crime


Δείτε περισσότερα  εδώ

Υπάρχουν εννοείται και της nyx και της milani και τα γνωστά της kylie Jenner


nyx

milani


Kylie Jenner


Μην το φοβηθείτε, επιλέξτε ένα χρώμα που σας κολακεύει.... εγώ όπως σας είπε εξεπλάγην θετικά.

Κάνω την έρευνά μου τώρα για να δοκιμάσω και ένα πιο ανοιχτόχρωμο έτσι για αλλαγή.

Περιμένω εντυπώσεις......



Σας φιλώωωωω!!!!!

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ metallic κραγιόν, αλλά με έβαλες σε σκέψεις!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω είχα ενδοιασμούς στην αρχή,....αλλά επειδή είναι ματ είναι φανταστικά!!!!!!Εμένα μου αρεσαν τα πολύ σκούρα για χειμώνα και τα πολύ ανοιχτά για ανοιξη καλοκαίρι...αν κ δεν είμαι φαν των ροζ αυτό το ροζ που χω και στη φωτό είναι τέλειο

      Διαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS