Σελίδες

Liebster award

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Γειά σας, γειά σας και Καλή Χρονιά να έχουμε όλοι μας... Ο νέος χρόνος να φέρει στον καθένα ότι επιθυμεί. Ας είναι ένας χρόνος δημιουργικός και παραγωγικός...

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη γιατί επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην
Αγγελική από το beauty dust για το βραβείο το οποίο μου χάρισε. 

Λατρεύω το blog της και δε χάνω την ευκαιρία να το επισκέπτομαι και να παίρνω ιδέες.



Για πολλές από εσάς, ειδικά τις blogers, ο τίτλος Liebster award σας είναι οικείος. Το βραβείο αυτό αφορά bloggers οι οποίες έχουν κατά κανόνα λιγότερους από 200 ακολούθους.

Η διαδικασία της βράβευσης περιλαμβάνει την διαδικασία κάποιων ερωτήσεων τις οποίες και θα πρέπει να απαντήσω...


1. Ποια ήταν η πηγή της έμπνευσής σου για ξεκινήσεις το blogging; 

Νομίζω ότι ήταν η ανάγκη μου να ανακαλύπτω συνεχώς, νέα προϊόντα, νέα tips ομορφιάς, νέες τάσεις ή λύσεις σε προβλήματα ομορφιάς που με απασχολούν. Έψαχνα άρθρα παντού, σε περιοδικά, ίντερνετ, συμβουλές της μαμάς...όλη αυτή η έρευνα έφερε αποτελέσματα σε μένα και παράλληλα με γοήτευσε. Οπότε θεώρησα πως θα ήταν χρήσιμο να δημοσιεύσω ότι έχω μάθει μέχρι τώρα.



2.Ποιο blog διαβάζεις καθημερινά χωρίς να χάνεις post του;

Το καθημερινά είναι μεγάλη κουβέντα...μακάρι να είχα τη δυνατότητα. Παρ όλα αυτά διαβάζω κυρίως ξένα bloggs, αλλά δεν παραλείπω να επισκέπτομαι συχνά πυκνά το beautyincrisis και το mintfloraldiary και φυσικά το beautyydust



3. Τι είδους posts λατρεύεις να γράφεις;

Χμμμμ... δύσκολη ερώτηση...νομίζω τα dupes και τα beauty tips με ενθουσιάζουν περισσότερο...Θέλω να δημοσιεύω διαδικασίες και προϊόντα τα οποία είναι εφικτά και προσιτά σε όλους.


4. Ποιος είναι ο στόχος σου για το blogging;

Πραγματικά δεν το έχω σκεφτεί μακροπρόσθεσμα...Με ικανοποιεί και μόνο μια ευχαριστημένη αναγνώστρια να έχω, πραγματικά...




5. Ένα προϊόν που θα αγοράζεις και θα ξανα αγοράζεις συνέχεια.

Moroccan oil...το προϊόν απλά δεν υπάρχει...τέλεια ενυδάτωση στα μαλλιά, τέλειο άρωμα...μια τελειότητα γενικότερα. Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε λάδι μαλλιών.


6. Πόσο καιρό είσαι στο χώρο του blogging;

Ούτε χρόνο....περίπου 8 μήνες


7. Ποια ταινία σε έχει στιγματίσει με θετικό ή αρνητικό τρόπο και γιατί.

Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου.Έχω δει απίστευτα πολλές ταινίες, από κωμωδία χαζοαμερικανιά μέχρι splater. Δεν ταυτίζομαι με τις ταινίες γενικότερα.



8. Ποια είναι η συμβουλή σου για όποιον μπαίνει στο χώρο του blogging;

Αυτό που θα μπορούσα ίσως να πω είναι "τολμήστε το". Δεν είναι απαραίτητο να έχετε ένα σωρό πανάκριβα προϊόντα, μια ιδέα και μόνο για μια μάσκα πχ με βρώσιμα συστατικά θα βρει αμέσως υποστηριχτές.


9. Ποια είναι η συμβουλή σου για κάποια που ξεκινάει τώρα να βάφεται;

Μην το παρακάνετε με το make up...ειδικά σε μικρές ηλικίες όπου το πρόσωπο δεν θέλει και πολλά...

You tube και μόνο you tube...απίστευτη ποικιλία από video. 

Και επαναλαμβάνω, μπορείτε να βρείτε και οικονομικά προϊόντα που κάνουν την ίδια δουλεία με τα πανάκριβα.

Για προβληματικά κυρίως δέρματα προτιμήστε να επενδύσετε τα χρήματά σας σε προϊόντα όπως primer ματιών και προσώπου, ένα καλό foundation, ένα καλό concealer. Ένα καλό σφουγγαράκι ή πινέλο και 2 τουλάχιστον πινέλα για σκιές.



10. Ένα και παραπάνω λόγους που λατρεύεις το blogging

Περνάω δημιουργικά την ώρα μου και αγαπώ πολύ αυτό που κάνω. Ειδικά όταν λαμβάνω μηνύματα ενθαρρυντικά και μηνύματα επιβεβαίωσης. Eίναι η ανταμοιβή που αναζητούσα.



Ευχαριστώ και πάλι την Αγγελική από το beauty dust για την βράβευση. 





Με τη σειρά μου τώρα βραβεύω τα εξής blogs:

beauty and stuff

beautylittlesecrets

beautyisallaround6

laurasbeautystuff


Τσεκάρετε τα blogs και θα τα βρείτε πολύ ενδιαφέροντα.....


Κανόνες του βραβείου για τις βραβεβμένες μου:

Αφιέρωσε μια ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε εκείνον που σε βράβευσε.
Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου
Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις και έχουν λιγότερους από 200 followers και ενημέρωσέ τους για το βραβείο
Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θέλεις φτιάξε καινούργιες

















6 σχόλια:

  1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια... Περίμενα πως και πως να δω τις απαντήσεις σου στις ερωτήσεις μου ^.^

    Καλή χρονιά, φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. eyxaristw poli gia to vraveio :)
    μου αρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου. αληθινές και σωστές.
    φιλάκια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά...ήταν και για μένα μια ευχάριστη έκπληξη...και θέλησα να μεταβιβάσω τη χαρά που ένιωσα...Καλή χρονιάαααααα

      Διαγραφή

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS